Skip to main content

Internet thuis wachten installatiepakket

Ik heb internet voor thuis besteld en zag ergens tijdens de bestelling dat rond 8 april het installatiepakket zou worden verstuurd. Dus vorige week heb ik contact opgenomen om te vragen wat de status hiervan is en daar kwam iets uit over een storing bij KPN of iets dergelijks. Nu heb ik alleen geen idee hoelang ik hierop moet wachten of waarom ik hierop moet wachten.

Is het niet mogelijk om het installatiepakket al te verzenden, want waarom moet hiervoor gewacht worden totdat deze storing(?) is opgelost en hoelang gaat deze storing nog duren?

Vorige week kreeg ik ook vouchers voor unlimited internet, maar wat heb ik hieraan als ik al een mobiel unlimited abbonnement heb? Ik zit juist te wachten tot ik eindelijk bekabeld internet heb zodat ik met mijn pc kan verbinden

Uitgelichte reactie

16 april 2025

Hallo ​@wdenouden 

Heb je al een afspraak gemaakt met de Guidion monteur voor de installatie? Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 1 week vóór die datum.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21021 reacties
  • 16 april 2025

Hallo ​@wdenouden 

Heb je al een afspraak gemaakt met de Guidion monteur voor de installatie? Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 1 week vóór die datum.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 april 2025

Hoe maak ik een afspraak en voor welke datum?

Ik heb namelijk niks geen bevestiging of iets ontvangen en volgens Odido staat mijn bestelling on hold

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21021 reacties
  • 16 april 2025

@wdenouden 

Heb je thuis al een glasvezelaansluitpunt en bij welke stap staat je bestelling in je Odido account?

Zodra alles gereed is krijg je een mail om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie. Guidion zal ervan op de hoogte zijn vanaf wanneer ze kunnen komen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2025

In overzicht staat: Abonnement in oplevering.

Als ik dan verder doorklik staat er bij fase 1 dat het voltooid is (bestelling ontvangen)

Bij fase 2 (installeren en genieten) staat een slotje. Verder geen info alleen bij verwachten staat: We sturen je installatiepakket zo snel mogelijk op. Je krijgt een e-mail met een track-and-tracecode wanneer we het pakket versturen.

Deze heb ik niet ontvangen tot op heden  

Glasvezelpunt is als het goed is al aanwezig

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 april 2025

Na nog meerdere keren contact op te hebben genomen kon er ineens wel een afspraak in worden gepland. En dus ook eindelijk het installatiepakket verstuurd worden.

Maar deze afspraak zou nu vanochtend zijn. Ben ik voor thuis gebleven en nu is de afspraak een halfuur geleden geannuleerd!

Echt wat een kloten service zeg. Kan een keer wat fout gaan, maar het blijft maar opstapelen met problemen. 

Morgen weer voor thuis blijven in de hoop dat het dan eindelijk geregeld is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen