Skip to main content

Verhuisd van Ede naar Rosmalen, ik dacht neem Odido mee
Verhuis datum doorgeven,,,, staan ze aan de deur van dhl met het modem op het nieuwe adres waar ik nog geen sleutel van heb,,2 weken tevroeg… ok gebeld.. nee we sturen het wel naar het oude adres….. niks ontvangen
Eindelijk de sleutel op het nieuwe adres.
DHL is 3 dagen achter elkaar in de wijk geweest en kon het adres niet vinden?
Ok weer gebeld… morgen komt het modem
Toen zei ik de monteur staat om 15.00 aan de deur ,, o maar dat komt goed hoor,, dus niet
Modem binnen geen internet,, heeft een week geduurd,,, eindelijk internet.. heeft het een paar weken goed gedaan… maar helaas,, dit valt iedere keer weg… nu maar weer wachten op een monteur,,, ik heb hier zo’n spijt van.

Datum van ervaring: 13 augustus 2024

Nog steeds geen monteur gezien!!!!

Hi @Peer5, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik voor je gaan kijken en het systeem laat het niet toe om een monteur aan te sturen door een inactieve status van je abonnement. Dit komt door je oude abonnement gok ik. Ik heb het daarom direct doorgezet naar onze technische dienst en die hebben Guidion voor je aangestuurd! 

Hi @Peer5, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom ben ik voor je gaan kijken en het systeem laat het niet toe om een monteur aan te sturen door een inactieve status van je abonnement. Dit komt door je oude abonnement gok ik. Ik heb het daarom direct doorgezet naar onze technische dienst en die hebben Guidion voor je aangestuurd! 

Hoera het werkt weer!!!! Heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Dank 🙏 

Wat fijn om te lezen @Peer5, bedankt voor deze update. Geniet van je verbinding! 🤗

Reageer