Hallo Odido,
Ik ben een week geleden verhuisd en heb inmiddels al 1,5 week mijn internetpakket ontvangen. Echter kan het internet pas aan het einde van de maand (24 oktober) worden geïnstalleerd. Omdat ik niet zo lang kon wachten, heb ik de afspraak toen geannuleerd. Op advies van een van jullie medewerkers heb ik vervolgens toch weer een monteur ingepland.
Daarna heb ik contact opgenomen met jullie installatiepartner om te vragen of de installatie vervroegd kon worden, omdat ik afhankelijk ben van internet voor mijn werk. Jullie installatiepartner (Guidion) gaf echter aan dat Odido de lijn eerst eerder activeerbaar moet maken, zodat zij de monteur eerder kunnen inplannen.
Nu hoor ik echter twee verschillende verhalen van jullie medewerkers. De eerste medewerker gaf aan dat de zaak was geëscaleerd naar de technische dienst en dat ik binnen drie dagen een reactie zou krijgen. Omdat ik geen reactie had ontvangen, belde ik na vier dagen opnieuw. Deze medewerker vertelde me dat het helemaal niet mogelijk is om de lijn eerder te activeren.
Ik zou graag duidelijkheid willen over de situatie.
WAAR. SLAAT. DIT. OP!
Ik heb mijn internetpakket al, en de vorige bewoner had een werkend Odido-pakket. Waarom is het zo moeilijk om ervoor te zorgen dat de lijn eerder wordt geactiveerd, zodat er zo snel mogelijk een monteur kan langskomen om het te installeren?
Ik heb het gevoel dat er niet naar mij wordt geluisterd als klant en dat Odido zijn processen niet op orde heeft! Help me alstublieft, ik moet nu mijn hotspot (Odido mobiel abonnement) gebruiken om te kunnen werken. Dat is toch niet de bedoeling....!?
Klantnummer: | ZDE23574 |