Skip to main content

Hoewel Odido Internet, TV + telefoon nog moet opleveren, ben ik, omdat de aanvraag al meer dan een jaar oud is, zelf aan de slag gegaan.

't Was me gelukt om m'n modem te benaderen en m'n Wi-Fi in orde te maken, so far, so good. Terwijl ik met 't modem bezig was ging ineens, op een ander stuk apparatuur, een derde lampje (Data) branden (had vanochtend telefonisch contact gehad met Odido over de oplevering van mijn aansluiting).
"Mooi", dacht ik nog; nog meer om uit te proberen. En ja hoor, nadat ik m'n spullen herstart had en m'n Windows goed had ingesteld, deed 't internet 't ook nog 'ns.

Jammer genoeg slechts 'n paar minuten, want nu is er geen internetverbinding van Odido meer (wel nog van Ziggo dus).

Kan ik hier zelf uitkomen of kan ik beter op iemand van Odido/Delta wachten?

Senx in edvenz!

Luc

Hallo @MijnCommunity 

Het data lampje gaat aan als er een connectie tussen ONT en router is. Brandt het PON lampje op de ONT constant of knippert deze en is het alarm lampje uit of rood?

Heb je een afspraak met een monteur?

De aansluiting is 'in behandeling’, maar heb nog geen concrete afspraak met 'n monteur.

Geduld betrachten of Odido (weer) bellen?

@MijnCommunity 

Zorg dat alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld, dan kan een moderator meekijken.

Stand van zaken.

Hi @MijnCommunity, ik heb het voor je gecontroleerd. Ik zie dat de aannemer van Delta die dit probleem gaat fixen jou drie keer heeft gebeld en een voicemail heeft ingesproken voor een afspraak. Echter hebben ze je niet te pakken gekregen. Houd er rekening mee dat ze anoniem kunnen bellen. Heb je de voicemail wel ontvangen? Klopt ook het telefoonnummer dat je hebt toegevoegd in je communityprofiel en is dit nummer actief? Dan geef ik dit door! 😊

Hoi Demi,

Wellicht kom ik 'in a hurry' over, maar waarom is 'r nog steeds niet gebeld? M'n nummer (XXXX) staat al in m'n communityprofiel.

Die hele oplevering loopt al sinds vorig jaar OKT. Sinds 6 weken is eindelijk alle apparatuur geïnstalleerd.
Er is alleen nog geen werkend signaal; 'r branden al lampjes, waaronder dus ook ALARM.

'r Hoeft 'alleen maar' nog aan 't signaal gewerkt te worden.

Is 't druk, of wordt 'r achter de schermen aan gewerkt? Vind namelijk dat ik al lang genoeg geduld heb gehad (al meer dan 'n jaar).

Groet,

Luc Richter

Moderator edit: Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Ik heb het 06 nummer toegevoegd in het ticket maar als het goed is hadden ze het juiste nummer @MijnCommunity, heb je geen gemiste oproepen? Het kan zijn dat ze privé bellen. 

Reageer