Goedenavond,
Sinds vandaag ben ik klant bij t-mobile. Opzich niet verkeerd, natuurlijk. Maar helaas, tot zo ver de positieve ervaring..
Gister is de monteur van Gideon geweest. Hij heeft de mediaconverter opgehangen en het router geplaatst. Deze werkte echter nog niet, omdat vandaag pas het abonnement is ingegaan. Dus heeft de monteur het kpn router terug gezet (achter de mediaconverter). Ik kreeg de mededeling mee dat ik vandaag de stekker uit de mediaconverter moest halen, de routers moest omwisselen, de mediaconverter waar aan het stroom en dan de router aan het stroom. Dan zou het moeten werken. Maar helaas… Geen internet. Het rode lampje op de router brand. En het FO lampje op de mediaconverter blijft uit (ook na wisselen 3-4/1-6 dipswitch).
Na contact met de klantenservice blijkt dat de status van mijn abonnement nog op aanvragen staat. Hoe kan dit?! Tot overmaat van ramp kan het tot 7 werkdagen duren voordat dit in behandeling wordt genomen?!?! Ik begin spijt te krijgen dat ik bij kpn ben weggegaan.
De medewerker zou mij nog een code toesturen waarmee mijn vrouw (tele2 klant) onbeperkt internet kan krijgen op haar telefoon. Maar ik wacht nog steeds op die code.
Wat kunnen we eraan doen om dit proces te versnellen?