Skip to main content

Glasvezel in de straat, heel enthousiast en een t-mobile thuis abonnement afgesloten.
Na 3 pogingen van DHL uiteindelijk een aantal weken later het t-mobile thuis pakket ontvangen.
Op 19 juni 2023 is de monteur bij ons aan de slag gegaan om t-mobile thuis te activeren.
Echter omdat op de modem het internet led rood was, kon hij niet verder.
Hij heeft direct een ticket laten aanmaken voor de backoffice (netwerk beheerder).
Hij gaf aan dat de doorlooptijd van 2 tot 7 werkdagen kan duren voordat het is opgelost.
Wij hebben al een aantal keer de servicedesk om een update gevraagd maar iedere keer het hetzelfde verhaal, we zetten er spoed achter, het zal snel worden opgelost.
Inmiddels is het 30 juni 2023 en het internet led is nog steeds rood.
We worden een beetje moedeloos want bij de buren is alles wel werkend.
Kan iemand aangeven of dit ooit nog goed gaat komen ?????

Hallo @Ton Rijsdijk 

Kan je aangeven welke lampjes er op de mediaconverter branden of knipperen? Het apparaat tussen glasvezelaansluitpunt en router.

De POWER en LAN branden groen, LOS knippert rood, PON brandt niet. 

@Ton Rijsdijk 

Dan komt er geen glasvezel signaal binnen op de mediaconverter, heb je de mediaconverter ook voor even van het stroom gehaald?

Dat heb ik zojuist gedaan maar heeft geen effect, rode lampje knippert weer.

Hi @Ton Rijsdijk, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken, ook zie ik dat je de klantenservice al gesproken hebt hierover. Op dit moment is het wachten op de monteur, hier heb ik geen nieuwe update van. 

Reageer