Internet in september afgesloten nog steeds niet aangesloten...

  • 12 February 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Internet in september afgesloten nog steeds niet aangesloten…

 

-Glasvezel is aangesloten 

-kastje van Odido ontvangen

-20+ telefoontjes verder 

-10+ terugbelverzoeken verder (geen één heeft contact opgenomen)

 

Wanneer komt er iemand mijn internet aansluiten…?

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @Maxheijmans93, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik zag toevallig dat je met Demi contact gehad hebt hierover en de instructie gehad hebt om KPN NetwerkNL op te bellen. Zou je het resultaat hiervan nog met mij willen delen? Ik ben namelijk erg benieuwd wat er aan de hand is. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maxheijmans93, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik zag toevallig dat je met Demi contact gehad hebt hierover en de instructie gehad hebt om KPN NetwerkNL op te bellen. Zou je het resultaat hiervan nog met mij willen delen? Ik ben namelijk erg benieuwd wat er aan de hand is. Alvast bedankt. 

Goedemorgen Tommie,

 

Nee ik heb geen contact gehad met Demi, wel met andere collega's van Odido.

Meerdere malen ook de instructies gehad om KPN te bellen (wat ik persoonlijk nogal apart vind aangezien ik bij jullie het abonnement heb afgesloten). Na meerdere malen contact op te hebben genomen met KPN verschillende reacties gehad. 1. KPN zegt dat ik bij jullie moet wezen weer 2. KPN geeft aan dat de kabel nog niet is aangesloten bij mij (wat wel zo is). Waarom kunnen jullie voor mij niet contact met KPN opnemen om dit te regelen. Zit sinds september 2023 te wachten op mijn internet. Werk vanuit huis ook vaak wat zonder internet nogal omslachtig is. Eind december is bij mij de kabel naar binnen getrokken en begin januari van jullie de box en toebehoren ontvangen. Waarom lukt het dan alsnog niet om iemand bij mij langs te sturen om de box te installeren ? Graag een antwoord anders ben ik genoodzaakt het abonnement op te zeggen en het bij een andere aanbieder af te sluiten.

Reputatie 7
Badge +9

Als het goed is heb je ook met ons contact op Twitter/X @Maxheijmans93. We hebben navraag gedaan bij KPN NetwerkNL. Hopelijk krijgen we spoedig een update van ze! 

Nee was via een ander platform, met de vraag of dat ik jullie via hier kan benaderen. Bedankt ieder geval voor de navraag.

 

 

Reageer