Ik ben van Ziggo naar T-mobile overgestapt. En de e.e.a gaat nu al mis. Ik zit vanaf vandaag zonder internet. Voor vandaag had ik een afspraak staan. Deze door jullie is geannuleerd. Door reden als reden:”Je vorige provider heeft ons verteld dat je pas per 29-11-2021 kan overstappen. We hebben daarom de leverdatum van je abonnement aangepast zodat jij geen dubbele kosten hebt bij je overstap.” Volgens Ziggo is dit niet correct en stoppen ze het vandaag. Vandaag een sms-bericht van Ziggo ontvangen dat mijn abonnement vandaag wordt stopgezet. Ik heb ze net aan de lijn gehad en het sms-bericht wordt bevestigd.
Een nieuwe afspraak maken blijkt niet zo makkelijk als jullie in de mail aangeven. Ik heb sinds vanochtend daarover gebeld en ik ben nog steeds aan het wachten. Ik begreep dat jullie technische dienst (backoffice) het moet oppakken door het mogelijk te maken dat de klantenservice een nieuwe afspraak kan inplannen oftewel een werkverzoek sturen naar Guidion.
Nu kan ik eindelijk een afspraak maken en is de eerstvolgende dag volgende week dinsdag pas. Hoe kan ik zsm thuis online zijn.
Dit zou mijn derde abonnement zijn bij jullie, maar mijn vertrouwen wordt geschonden.