Hi @Chunho, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er ook nog geen installatiepakket verstuurd is. Ik heb het daarom doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het gaan onderzoeken en doorzetten waar mogelijk. Ook zullen ze telefonisch contact met je opnemen hierover. Als het goed is moet dit vlekkeloos verlopen. Kan je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt.
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er ook nog geen installatiepakket verstuurd is. Ik heb het daarom doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het gaan onderzoeken en doorzetten waar mogelijk. Ook zullen ze telefonisch contact met je opnemen hierover. Als het goed is moet dit vlekkeloos verlopen. Kan je mij op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt.
Bedankt voor je berichtje, ik wacht nog even af :)
Hi,
Het is inmiddels al een week verder en heb helaas nog geen reactie ontvangen. Zou je voor mij nog een shout kunnen geven aan de glasvezelafdeling?
Bedankt :)
Hoi @Chunho, fijn dat je ons op de hoogte brengt, Tommie en ik geven je graag snel de duidelijkheid die je verlangt! Ik zie dat de glasvezelafdeling nog geen update heeft van de aannemer. Ik ga ze vragen om snel nogmaals aan de mouw te trekken voor duidelijkheid. Ook zal ik ze verzoeken dat ze vervolgens telefonisch contact met je opnemen. Wellicht dat dit door de feestdagen iets langer kan duren, ik probeer mijn best om nog voor de kerst meer informatie voor je te ontfutselen.
Wij gaan hier voor je induiken, hopelijk kunnen wij je nog voor de kerst blij verrassen!
Hoi @Chunho, fijn dat je ons op de hoogte brengt, Tommie en ik geven je graag snel de duidelijkheid die je verlangt! Ik zie dat de glasvezelafdeling nog geen update heeft van de aannemer. Ik ga ze vragen om snel nogmaals aan de mouw te trekken voor duidelijkheid. Ook zal ik ze verzoeken dat ze vervolgens telefonisch contact met je opnemen. Wellicht dat dit door de feestdagen iets langer kan duren, ik probeer mijn best om nog voor de kerst meer informatie voor je te ontfutselen.
Wij gaan hier voor je induiken, hopelijk kunnen wij je nog voor de kerst blij verrassen!
Hi!
Het is inmiddels al een week verder en ik helaas nog geen contact gekregen van de installatiepartner en glasvezelafdeling. Het is voor mij nu echt onduidelijk wat er precies fout gaat. We zijn al een maand verder sinds mijn bestelling datum.
Met vriendelijke groet,
Chunho
Hoi @Chunho, allereerst excuses voor het lange wachten. Ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat het nog in behandeling is bij de glasvezelafdeling. Op dit moment is het wat drukker dan we gewend zijn. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! Groetjes, Ishana