Voor mijn nieuwe woning bestelde ik op 8 augustus glasvezelinternet met als startdatum 2 september. Op 20 augustus kwam een medewerker van Open Dutch Fiber langs om de plaats van het aansluitingspunt te bepalen. Daarna heb ik niets meer van hen vernomen. Ondanks mijn herhaaldelijke e-mails kunnen ze mij geen exacte datum aangeven. Online recensies over Open Dutch Fiber waren ook niet positief; de meeste mensen klagen over slordig werk en bijkomende schade aan de woning.
Mijn contract zou dus op 2 september starten, maar er is nog geen aansluitpunt voor de glasvezel aangelegd. Als softwareontwikkelaar werk ik de hele tijd thuis en een goed werkende internetverbinding is broodnodig voor mij. Om die reden wil ik mijn internetbestelling (bestellingsnummer: BYI58488-O001) annuleren en mijn contract opzeggen.
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag, heel hartelijk welkom op de Odido Community, leuk dat je een account hebt aangemaakt! ♂️
Jammer dat je jouw aanvraag wilt annuleren! Ik geef je graag meer informatie. Je kunt je aanvraag binnen 14 dagen nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt dan voor de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je tot het moment dat je niet meer aangesloten bent. We hebben binnen deze gestelde termijn geen opzegging van je ontvangen. Wanneer je je abonnement wilt opzeggen, kan ik dit voor je in orde maken. Mocht je toch nog liever willen uitzoeken wanneer het Ftu (aansluitpunt) dan eindelijk geplaatst kan worden, zoek ik dit ook met alle liefde voor je uit!
Ik heb sinds heel kort Odido over glasfiber van Delta Fiber. Helaas ervaar ik een wisselende snelheid en ook heel weinig support van Odido helpdesk als het gaat over technische kennis. Vorige week lag mijn verbinding er ook twee uur uit. Daarom wil ik gebruik maken van mijn opzeggingsrecht en Internet rechtstreeks bij Delta af nemen. Graag krijg ik advies over hoe ik dat moet regelen zonder vast-nummer verlies. Ook ben ik dan van het tussen-glas-kastje af als extra energie verbruiker. Ik hoor graag.
@FrankBoreft Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik wil je graag verder helpen, zodat je gebruik kan maken van stabiel internet!
Gelukkig zie ik dat er al een ticket is aangemaakt naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij vragen om een bekabelde speedtest, je kunt deze via deze link uitvoeren. Wil je dan de screenshots met mij delen in dit topic? Ik zorg er dan voor dat het bij hen terecht komt.
Mocht je toch gebruik willen maken van jouw herroepingsrecht dan kan dit natuurlijk ook. Ik help je hier graag bij! Houd er wel rekening mee dat dit per direct is en het niet mogelijk is om de Overstapservice aan te vragen. Betreft het nummerbehoud, adviseer ik je om dit eerst aan te vragen bij jouw nieuwe provider vóór ik het abonnement opzeg. Wanneer ik het abonnement definitief opzeg, is het nummer namelijk weg.
Laat je mij weten wat je wil? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
@FrankBoreft Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik wil je graag verder helpen, zodat je gebruik kan maken van stabiel internet!
Gelukkig zie ik dat er al een ticket is aangemaakt naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij vragen om een bekabelde speedtest, je kunt deze via deze link uitvoeren. Wil je dan de screenshots met mij delen in dit topic? Ik zorg er dan voor dat het bij hen terecht komt.
Mocht je toch gebruik willen maken van jouw herroepingsrecht dan kan dit natuurlijk ook. Ik help je hier graag bij! Houd er wel rekening mee dat dit per direct is en het niet mogelijk is om de Overstapservice aan te vragen. Betreft het nummerbehoud, adviseer ik je om dit eerst aan te vragen bij jouw nieuwe provider vóór ik het abonnement opzeg. Wanneer ik het abonnement definitief opzeg, is het nummer namelijk weg.
Laat je mij weten wat je wil? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!
Deze resultaten zie ik op dit moment voor de bekabelde test. Het lijkt vandaag veel stabieler dan in het afgelopen weekend. Was dat nog een nasleep van de verstoring van vorige week? Dit weekend danste de snelheid van moment tot moment op en neer namelijk.
Als het stabiel blijft, is het prima en hoef ik niet weg. Ik was echt erg geschrokken in de wetenschap dat ik vandaag stabiel thuis moest kunnen werken.
Hi @FrankBoreft, dit ziet er inderdaad een stuk beter uit. Stel je ervaart dit nogmaals dan zou ik graag aan je willen vragen om een speedtest aan te leveren volgens onze norm voor de volgende keer! Laten we voor nu hopen dat het stabiel blijft.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Voor mijn nieuwe woning bestelde ik op 8 augustus glasvezelinternet met als startdatum 2 september. Op 20 augustus kwam een medewerker van Open Dutch Fiber langs om de plaats van het aansluitingspunt te bepalen. Daarna heb ik niets meer van hen vernomen. Ondanks mijn herhaaldelijke e-mails kunnen ze mij geen exacte datum aangeven. Online recensies over Open Dutch Fiber waren ook niet positief; de meeste mensen klagen over slordig werk en bijkomende schade aan de woning.
Mijn contract zou dus op 2 september starten, maar er is nog geen aansluitpunt voor de glasvezel aangelegd. Als softwareontwikkelaar werk ik de hele tijd thuis en een goed werkende internetverbinding is broodnodig voor mij. Om die reden wil ik mijn internetbestelling (bestellingsnummer: BYI58488-O001) annuleren en mijn contract opzeggen.
Bij jou is er in elk geval iemand langs geweest. Ik heb voor mijn nieuwe woning reeds op 15 juli glasvezelinternet besteld en dat zou op 7 augustus worden aangesloten.Nou nog steeds niets gehoord !! Zowel Open Dutch Fiber als BAM Telecom zeggen geen idee te hebben en verwijzen terug naar Odido en Odido verwijst naar hen. ODIDO graag actie op al deze klachten of anders gewoon zeggen sorry we kunnen niet leveren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.