Skip to main content

Vanaf 18 november ben ik klant bij Odido en zou mijn internet aansluiting actief zijn. 

Installatie heb ik zelf gedaan. Geen monteur voor nodig. Door omstandigheden heb ik dit pas 22 november gedaan.

Nergens in de mails die ik ontvangen heb staat de optie om de installatie zelf te doen. Gedramd wordt om door Gideon de installatie te laten doen.

Enkel...het lampje op mijn modem blijft rood branden.  

Contact met de helpdesk..de dame zegt: uw aansluiting is nog niet geactiveerd.  We gaan dat in gang zetten. 

Dom als ik ben vraag niet hoe lang dat duurt. Dus bel ik 2 uur later weer. 

Een jongeman vertelt me dat eerst de opdracht van Gideon geannuleerd moet worden, en dat daarna een signaal naar KPN wordt uitgezet om mij aan te sluiten. Hoe lang dat duurt? Euhhhh hopelijk maandag!!

 

Ik heb netwerkspecialisten in mijn kennissenkring die zeggen....kom op...dit zijn simpele procedures.

 

Als ik vanaf 18 november klant ben bij odido, dan moet dit op 18 november toch ook actief zijn? Ongeacht of je nu een monteur laat komen of zelf doet?

 

Kortom, ik ben woest, en zeer teleurgesteld 

 

De medewerker wilde me iets aanbieden omdat ik op deze manier met mijn telefoon buiten mijn bundel ga, maar gezien ik bij Simyo zit kan dat niet.

 

Bah..wat een slecht begin zeg!!

Hallo ​@Jalineanne 

Heb je nu ook een rode alarm/LOS lampje op de mediaconverter?


Ja en hij knippert rood


Hey ​@Jalineanne, welkom op onze Community!

Ik heb het administratief op gereed gemeld. Kan je kijken of er nu data op de lijn komt? 


Hey ​@Jalineanne, welkom op onze Community!

Ik heb het administratief op gereed gemeld. Kan je kijken of er nu data op de lijn komt? 

Nee, ik heb nog steeds een rood knipperend lampje


Nog steeds geen data op de lijn! Ondertussen moet ik MB's bij blijven kopen. En morgen moet ik ook voor mijn (thuis)werk een werkende internet aansluiting hebben


Hi ​@Jalineanne, ik zie dat de monteur het inmiddels heeft opgelost voor je! 


Omdat ik een heel weekend zonder internet heb gezeten, heeft Odido mij de oplossing geboden om een code te sturen voor 7 dagen onbeperkt internet, zodat ik met mijn Simyo abbo niet over mijn bundel heen zou gaan.. 

 

Echter heb ik wel kosten moeten maken om een sim kaart in de Odido shop te kopen. 

Dit heeft me 10 euro gekost. Kan ik deze kosten vergoed krijgen?


Uiteraard ​@Jalineanne, heb je toevallig de bon bewaard? Zo ja, kan je die hier sturen. Dan zal ik hem voor je vergoeden! 


Reageer