Vanaf 18 november ben ik klant bij Odido en zou mijn internet aansluiting actief zijn.
Installatie heb ik zelf gedaan. Geen monteur voor nodig. Door omstandigheden heb ik dit pas 22 november gedaan.
Nergens in de mails die ik ontvangen heb staat de optie om de installatie zelf te doen. Gedramd wordt om door Gideon de installatie te laten doen.
Enkel...het lampje op mijn modem blijft rood branden.
Contact met de helpdesk..de dame zegt: uw aansluiting is nog niet geactiveerd. We gaan dat in gang zetten.
Dom als ik ben vraag niet hoe lang dat duurt. Dus bel ik 2 uur later weer.
Een jongeman vertelt me dat eerst de opdracht van Gideon geannuleerd moet worden, en dat daarna een signaal naar KPN wordt uitgezet om mij aan te sluiten. Hoe lang dat duurt? Euhhhh hopelijk maandag!!
Ik heb netwerkspecialisten in mijn kennissenkring die zeggen....kom op...dit zijn simpele procedures.
Als ik vanaf 18 november klant ben bij odido, dan moet dit op 18 november toch ook actief zijn? Ongeacht of je nu een monteur laat komen of zelf doet?
Kortom, ik ben woest, en zeer teleurgesteld
De medewerker wilde me iets aanbieden omdat ik op deze manier met mijn telefoon buiten mijn bundel ga, maar gezien ik bij Simyo zit kan dat niet.
Bah..wat een slecht begin zeg!!