Ik zou graag willen weten wanneer het internet in mijn huis eindelijk geactiveerd wordt. Ik ben al na het KPN bezoek, maar ik heb nog geen bezoekdatum voor de monteur die gaat internetten. Ik wacht al meer dan een maand en schaam me dat ik zo lang moet wachten. Als het nog een week duurt, wordt mijn bestelling geannuleerd.Ik heb de klantenservice al 2 keer gebeld en er is nog steeds niets veranderd.
Hi
Ja, ik heb deze e-mail ontvangen, maar er zijn geen beschikbare data.
Hi
Ik heb Guidion al gesproken en ze zeiden dat ze geen vrije datum hadden om een afspraak mee te maken. Daarom heb ik besloten dat als het internet aanstaande zaterdag niet geactiveerd is, ik mijn bestelling gewoon annuleer.
Ja, ze zei dat ze een e-mail zou sturen als er vrije tijd was. We gaan hier niet nog een maand op wachten omdat we internet nodig hebben. We verliezen het vertrouwen in T-Mobile omdat er in het begin dergelijke problemen zijn.
Hi
Het is niet eerlijk dat we zo lang moeten wachten. Zoals ik al zei, we gaan niet langer wachten dan aanstaande zaterdag. Aangezien ons contract zegt dat het op 26 augustus begint, betekent dit dat ons internet nu beschikbaar zou moeten zijn. In de huidige situatie komt T-mobile deze afspraak niet na.
Hi
De opgegeven wensdatum is 26 augustus, maar de daadwerkelijke plandatum is afhankelijk van de installatiemonteur. Op dit moment hebben zij het drukker dan normaal, waardoor deze verder in de toekomst is komen te liggen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Weet dat de er geen extra kosten hieraan vastzitten, het abonnement gaat pas in wanneer de installatie is volbracht.
Nu weet ik het, maar niemand heeft me erover geïnformeerd voordat ik besloot dit abonnement te kopen. Ik kocht het, in de veronderstelling dat het op 26 augustus zou gaan werken. Voelt zich bedrogen door T-Mobile. Als ik de laatste keer herinnert, lost het zeker op als internet zaterdag is niet geactiveerd. Ik ben teleurgesteld over uw benadering van de klant.
Hoe lang moet ik wachten voordat Guidion contact met mij opneemt over het bezoek van de monteur om mijn internet te activeren?
Een week geleden kwam er een monteur bij mij thuis ook al had ik gemeld dat ik die dag niet thuis zou zijn. Op de website voor het plannen van een monteurbezoek heb ik een andere dag gekozen. Is het normaal dat ik een paar maanden moet wachten voordat internet live gaat?
Hi
Het is vreemd dat u niets heeft ontvangen. Nee, Guidion heeft de nieuwe datum niet bevestigd.
Hi
Goedemorgen. Gisteren kreeg ik een bericht met een link om een afspraak te maken voor een monteur. Omdat ik de juiste data voor mij heb gekozen, heb ik geen bevestiging ontvangen dat mijn aanvraag is verzonden. Kun je het controleren? De vorige keer kwam mijn aanvraag niet aan en verloor ik bijna 2 weken.
Hi
Ik heb nieuwe uren voorgesteld voor het bezoek van de monteur. als we deze keer meer dan een week moeten wachten op internetactivering, zeggen we ons abonnement op. We hebben echt genoeg van wachten.
Merci voor het aangeven
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.