Skip to main content

Hoi, 

Ik wil mijn instellingen veranderen, maar bij instellingen→ wifi staat dat mijn modem nog niet actief is. Deze hebben we echter al sinds woensdag in gebruik en het is al na de overstapdatum. Wat is er aan de hand?

 

Hey @Marjolein202 

Welkom bij T-Mobile!

Heb je wel al een werkende verbinding? Soms duurt het wat langer voordat het systeem ook up to date is. Soms is het even wachten maar bij 2 dagen gewacht te hebben is het slim om hierover even contact op te nemen op 0800 0092.

De moderators reageren meestal binnen de 24/48 uur.


Jup, alles werk al, het staat alleen nog niet goed in de instellingen. Ik wacht het nog even af. 


Prima! Tegen die tijd kijkt er misschien ook een Moderator mee.


Hoi @Marjolein202,

 

Goed dat je aan de bel trekt en hulp zoekt op de Community, welkom! :smile: Het lijkt erop dat de technische dienst wacht op een antwoord vanuit KPN. Kan het kloppen dat je oorspronkelijk gisteren een monteur langs zou krijgen?


Hoi, ik heb op 10/1 via T-mobile een afspraak met een monteur van KPN gemaakt voor 14/1 en toen zijn ze ook langsgekomen. Mijn overstapdatum was 16/1.