Skip to main content

Ik heb alles gedaan,maar dan komt er een gelegenheid om een eigen code te maken.Is dat noodzakelijk?En waarom is dat dan zo'n enorme lange code?Ik zit al een hele tijd te klooien om het in werking te krijgen.Ik denk dat dit het laatste is wat ik moet doen om EINDELIJK weer eens TV te kunnen kijken!

Joop Roos

Hey @Joop Roos, als je meerdere profielen aanmaakt dan dien je een code aan te maken voor dit specifieke profiel. Dit is een 4 cijferige pincode. Je TV-klantnummer is niet te wijzigen, deze dien je éénmalig in te voeren bij het installeren. 

Op onze website hebben we een installatie-gids, die helpt je met het installeren van de Mediabox: Installatie Internet + TV + Vast Bellen | Odido 

Hey @Joop Roos, als je meerdere profielen aanmaakt dan dien je een code aan te maken voor dit specifieke profiel. Dit is een 4 cijferige pincode. Je TV-klantnummer is niet te wijzigen, deze dien je éénmalig in te voeren bij het installeren. 

Op onze website hebben we een installatie-gids, die helpt je met het installeren van de Mediabox: Installatie Internet + TV + Vast Bellen | Odido 

Wat nou meerdere profielen?Ik heb altijd maar 1 profiel gehad.En ik heb nu weer een probleem,namelijk dat ik niet er in kom om dat te veranderen.Ik had een nieuw wachtwoord ingesteld dacht ik,maar nu wil ik er weer in en werkt die niet .De oude dus ook niet dus vergeet het maar dat ik er in kom.Wat ik nu gedaan heb is gewoon de bestaande conversatie gebruiken.Maar als ik straks afsluit kan ik dus weer niet hier in komen.Wat een gezeik met dat inloggen!

@Joop Roos Bedoel je dat je de Mediabox voor het eerst aanzet en er om je TV-inloggegevens gevraagd wordt of loop je vast na het inloggen met de pincode van het specifieke kijkprofiel?

Kan je dit voor mij verduidelijken (mag ook met een foto)? Dan ga ik mijn uiterste best doen om dit voor je op te lossen, zodat jij weer kan genieten van TV! 

Reageer