Installatiepakket retour gegaan, nog geen nieuw pakket ontvangen.

  • 5 October 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Hallo,

Kort nadat er een afspraak is gemaakt om de glasvezelaansluiting binnen te monteren is er ook gelijk een installatiepakket verstuurd. Echter hebben wij van de monteur (Circet) twee dagen later gehoord dat de afspraak niet door kon gaan en er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Hierna lijkt het alsof het installatiepakket weer retour is gegaan naar Odido, er is op de dag van bezorging niemand aan de deur geweest en de track&trace geeft aan dat het pakket geweigerd en retour gestuurd is.
Hieronder de tijdlijn om het overzichtelijk te houden:

  • 5-9: Afspraak gemaakt met/via Circet om de glasvezelaansluiting te laten monteren op 8-9. Installatiepakket verstuurd en zou 6-9 bezorgd worden.
  • 6-9: Track & trace van DHL geeft aan dat het installatiepakket vertraagd is door onjuist sorteren.
  • 7-9: Bericht ontvangen van Circet dat de afspraak voor monteren glasvezelaansluiting op 8-9 niet door kan gaan, nieuwe afspraak gemaakt voor 22-9.
    Track & trace van DHL geeft aan dat het pakket geweigerd en retour gestuurd wordt naar de afzender. (Er is nooit iemand aan de deur geweest)
  • 8-9: Installatiepakket is terug bij Odido bezorgd door DHL. Bericht ontvangen van Odido om even contact op te nemen i.v.m. het installatiepakket. Na contact zou het installatiepakket opnieuw verstuurd worden.
  • 22-9: Monteur geweest om glasvezelaansluiting te monteren, dat is goed gegaan maar het doormeten was niet mogelijk omdat een collega niet beschikbaar was. Monteur zou nog een keer terug komen om alsnog door te meten.
  • 26-9: Monteur opnieuw geprobeerd om door te meten, collega was weer niet beschikbaar en geen meting kunnen doen.
    Later op de dag een mail ontvangen om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie, afspraak gezet op 11-10 in de ochtend.

Kortom, installatiepakket is verstuurd maar weer retour gegaan om een of andere reden. Mogelijk omdat de afspraak met Circet verplaatst is?

In de tussentijd enkele keren telefonisch contact gehad om te bevestigen dat we alsnog en op tijd een (nieuw) installatiepakket gaan ontvangen. Volgens het systeem stond alles goed, maar tot op heden nog geen installatiepakket mogen ontvangen.

Aangezien de installatie door Guidion over 6 dagen, op 11-10 gepland staat wil ik vragen om even mee te kijken en te bevestigen dat het installatiepakket inderdaad opnieuw, en op tijd verstuurd gaat worden. Anders moet ik de afspraak met Guidion verplaatsen of annuleren als er voor 11-10 nog geen installatiepakket bezorgd is.

 

Alvast bedankt!

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @cinci-allegra, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke omschrijving. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice en dat het pakket vandaag verzonden wordt. Ik ga er vanuit dat je het binnen hebt voor 11-10!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @cinci-allegra, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke omschrijving. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice en dat het pakket vandaag verzonden wordt. Ik ga er vanuit dat je het binnen hebt voor 11-10!

Vanochtend inderdaad een track&trace code ontvangen van het nieuwe installatiepakket. Bedankt voor het nakijken!

Reageer