Goedemiddag @Ladam,
Als klantenservice het geregeld heeft, dan zou het pakket binnen 4 werkdagen moeten arriveren. Dit zou je moeten kunnen volgen in jouw My T-Mobile omgeving. Daarin staat status.
Het kan natuurlijk altijd mis gaan, maar dan moet het goed opgelost worden.
Dag @TAVL :
Bedankt voor je reactie. Helaas kan ik NIKS vinden bij '’status'’. Het enige wat staat is: '’Je installatiedatum is bekend: vrijdag 19 juni 2020.'’
De klantservice heeft volgens mij niks opgestuurd en het wordt ook niet gezien als urgentie! Dat gevoel heb ik.
Groeten,
A.L
Dat is niet goed. Als medeklant kan ik zo niet in jouw gegevens en dus ook niets voor je regelen. Webcare leest mee op de community en kan voor je nakijken wat de status is. Ze reageren vanzelf in dit topic.
Goedemorgen @Ladam, welkom op de Community en bij Thuis! Goed dat je ernaar vraagt en het aankaart! Het spijt me oprecht dat het nog niet gelukt is om het installatiepakket bij jou thuis te bezorgen. Het heeft ermee te maken dat we momenteel de nasleep ervaren van een overstap naar een andere distributiepartner, terwijl de aangescherpte veiligheidsprotocollen de distributie ietwat belemmerd hebben. Hierdoor is er vertraging ontstaan in de distributie. Dit is absoluut niet bedoeld om met de vinger te wijzen, maar heeft er wel voor gezorgd dat er wat is misgegaan met losse bestellingen.
Ik heb de situatie doorgespeeld aan onze techneuten en die pakken dit binnen maximaal twee werkdagen op zodat jouw pakket alsnog zo spoedig mogelijk verzonden wordt.
Je zult uiteraard pas gaan betalen op het moment dat jouw modem correct aangesloten is. Mocht je om wat voor reden dan ook toch al een bedrag op jouw factuur zien van een datum daarvoor, neem contact met me op, dan scheld ik dit bedrag kwijt op een volgende factuur!
Je krijgt binnen een paar dagen een Track & Trace code toegestuurd per e-mail zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur.
Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.
Update: ik heb het gelijk geregeld met de techneuten en jouw pakket wordt morgen tussen 15:15 en 17:45 bezorgd.
Beste Jason,
Vandaag 24-6 is het installatiepakket thuis ingeleverd! Dank je wel voor je inspanning.
Direct de modem geïnstalleerd en alles doet het prima.
Ik neem later contact met de klantenservice over de dagen dat er geen internet geweest is, om ze te crediteren.
Groeten,
L.A
@Ladam Gelukkig maar, fijn om te horen dat alles werkt! Je betaalt pas vanaf het moment dat het modem correct aangesloten is. Je zult niet vanaf 19 juni jongstleden gefactureerd worden, geen zorgen! Wel slim dat je er zo proactief mee om bent gegaan natuurlijk.
Als ik nog iets voor je kan doen, geef een seintje. Ik sta altijd voor je klaar en met mij de hele Community!