Op 17 december heb ik mijn verhuizing doorgegeven. op 18 januari zou dit geïnstalleerd worden.
Intussen heb ik nog steeds mijn installatiepakket ontvangen. Bij het bellen naar jullie wordt er gezegd dat er een probleem is, en dat mijn pakket daardoor niet wordt opgestuurd. Dus is er een ticket gestuurd naar de backoffice van jullie backoffice om uit te zoeken hoe het probleem ontstaan is.
Totdat dat onderzoek is afgerond, heb ik dus nog steeds geen pakket.
Mijn oplossing is heel simpel. Stuur gewoon een nieuw pakket op, en ga daarna verder met je onderzoek waardoor het was gekomen.
Maar ik krijg te horen: nee meneer zo werkt dat helaas niet.
Maar ik moet wel werken, en dat moet tegenwoordig thuis.
Daarom heb ik mijn oude installatiepakket gepakt en deze zelf maar geïnstalleerd. Het is glasvezel, dus dat is niet de bedoeling, maar ja, ik heb geen keus.
Gelukkig werkt dat, en kan ik deze dagen toch werken. Anders had ik nu al 8 werkdagen niet kunnen werken.
Wat mij betreft was dat onacceptabel geweest.
Nu kan ik dus toch lekker werken.
Houdt dat installatiepakket maar bij jullie, ik heb hem niet meer nodig.