Hallo, ik heb op 18/08 Glasvezel internet besteld. Ik heb gekozen doe-het-zelf-installatie. De voorlopige datum voor de start van de dienstverlening was 31/08. Dat is vandaag. Installatiepakket is nog niet verzonden.
Wat is het probleem? Er is al lang geleden (enkele jaren) glasvezel in huis geïnstalleerd en er wordt momenteel geen andere glasvezel gebruikt. Ik heb nodig alleen het installatiepakket.
Beste antwoord door pajtaz
Hey @pajtaz, dat ga ik voor je uitzoeken!
Ik heb je bestelling er direc bijgepakt en ik zie dat het installatiepakket vandaag bij je wordt bezorgd. dan kun jij direct het modem aansluiten en dan moet je online komen! Laat je straks weten of het allemaal gelukt is? Alvast bedankt.
Hallo, ik heb de installatiepakket ontvangen. Ik heb het modem aansluiten en internet werkt prima.
Bedankt aan iedereen die me heeft geholpen. Nu kan ik eindelijk mijn abonnement bij Ziggo opzeggen.
Hi @pajtaz, je wil natuurlijk niets liever dan zo snel mogelijk online zijn, dit is ook wat wij graag willen! Ik wil dan ook met je meekijken en voor je controleren wat er aan de hand is. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet!
Hi @pajtaz, ik heb op je privébericht gereageerd. Zou je mij de code die ik je per e-mail heb opgestuurd in dit topic neer kunnen zetten? Dan helpen wij je hiermee verder!
Hi @pajtaz, super. Hartstikke bedankt voor de code. Je verificatie is nu helemaal compleet en ik kijk gelijk met je mee!
Ik heb meteen in je bestelling gekeken. De order bleef namelijk vastzitten in fase 2, precies zoals je zelf ook al aangaf. Ik heb de order een handmatig zetje gegeven en er is nu een installatiepakket voor je aangemaakt.
Dit gebeurt er nu:
Het installatiepakket wordt zo snel mogelijk naar je verzonden.
Je ontvangt hierbij een track&trace code, zodat je precies kunt volgen waar je pakket zich bevindt.
Zodra je het pakket ontvangen hebt, kun je de doe-het-zelf-installatie starten. Op deze pagina staat een stappenplan dat je hierbij helpt.
Lukt dit na het volgen van de stappen niet in 1 keer, laat het me dan gewoon weten. Ik kijk dan graag verder met je mee naar de installatie!
Hi @pajtaz, super. Hartstikke bedankt voor de code. Je verificatie is nu helemaal compleet en ik kijk gelijk met je mee!
Ik heb meteen in je bestelling gekeken. De order bleef namelijk vastzitten in fase 2, precies zoals je zelf ook al aangaf. Ik heb de order een handmatig zetje gegeven en er is nu een installatiepakket voor je aangemaakt.
Dit gebeurt er nu:
Het installatiepakket wordt zo snel mogelijk naar je verzonden.
Je ontvangt hierbij een track&trace code, zodat je precies kunt volgen waar je pakket zich bevindt.
Zodra je het pakket ontvangen hebt, kun je de doe-het-zelf-installatie starten. Op deze pagina staat een stappenplan dat je hierbij helpt.
Lukt dit na het volgen van de stappen niet in 1 keer, laat het me dan gewoon weten. Ik kijk dan graag verder met je mee naar de installatie!
Cem, bedankt.
Ik heb wel e-mails ontvangen vandaag over de glasvezelaansluiting, maar geen e-mail over de verzending van het installatiepakket. In de e-mail met de titel "Je installatiepakket" staat dat ik het installatiepakket twee weken voor de aansluitdatum had moeten ontvangen. Aansluitdatum is vandaag, 08/09/2026 (zoals vermeld in de e-mail).
Installatiepakket is nog niet verzonden. Dus… weet je al wanneer het pakket verzonden wordt? Ik kan Odido glasvezel niet gebruiken zonder modem.
Ik heb je bestelling er direc bijgepakt en ik zie dat het installatiepakket vandaag bij je wordt bezorgd. dan kun jij direct het modem aansluiten en dan moet je online komen! Laat je straks weten of het allemaal gelukt is? Alvast bedankt.
Hallo, ik heb de installatiepakket ontvangen. Ik heb het modem aansluiten en internet werkt prima.
Bedankt aan iedereen die me heeft geholpen. Nu kan ik eindelijk mijn abonnement bij Ziggo opzeggen.