Kan het zijn dat het versturen van de pakketten vertraging heeft opgelopen. A.s. vrijdag is mijn aansluiting actief maar heb nog geen pakket
Hallo
Dat kan wel het geval zijn ja. Sinds de overstap van T-mobile naar een nieuwe distributieparrner partner zijn er nog al wat problemen ontstaan met het op tijd verzenden van de installatiepakketten.
Je krijgt vanzelf een mail wanneer je installatiepakket verzonden wordt en er zal ook een trace link verschijnen in je T-Mobile thuis account, hou het dus regelmatig in de gaten.
Ondanks de vertragingen doet T-mobile zijn best om iedereen snel hun installatiepakket toe te sturen.
Goedemorgen
Normaliter is hun verwerkingstijd aan de operationele kant maximaal twee werkdagen, momenteel is de reële verwerkingstijd ook maximaal twee werkdagen. Jouw pakket zal spoedig alsnog verzonden worden.
Ook al is de officiële aansluitdatum morgen, de betaling start pas op het moment dat jij het modem aansluit op het ISRA-punt (hoofdaansluitpunt in de meterkast of woonkamer). Check alvast onze handige installatievideo, dan ben je straks helemaal klaar om gelijk online te komen: Hoe installeer ik het pakket?. Succes en nogmaals sorry dat het allemaal wat langer duurt, ik beloof je dat het dubbel en dwars beloond wordt zodra je online komt!
Mocht ik in de tussentijd iets anders voor je kunnen doen, geef een seintje. Hulp is altijd onderweg!
Hoop dat het snel is want nu geen tv en geen internet. Online.nl heeft het vandaag afgesloten
zelfde probleem. Ik weet niet eens of het verzonden is. echt slecht geregeld van tmobile
Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur. Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.
Super .. voor Alex. Nu die van mij nog
Goedemorgen
Binnen een paar dagen ontvang je van ons de Track & Trace code waarmee je jouw pakket in de gaten kunt blijven houden. Nogmaals, sorry voor het ongemak. Als ik iets anders voor je kan doen, laat het alsjeblieft weten! Geniet van de zon voor zover mogelijk en veel plezier alvast met jouw abonnement!
Super bedankt en inderdaad een dikke pluim voor Wilco.
Wordt weer een weekend zonder internet en TV hè? Had zo gehoopt dat het deze week geregeld zou zijn
Hoi
Jawel, helaas geen onbeperkt internet, maar hopelijk volgende week
, heel aardig, maar zit nog aan mijn abonnement Hollands Nieuwe vast. Komt goed, zal van de week toch wel geregeld zijn?
6 dagen geleden zou er binnen enkele dagen een track en trace komen. Nog niets en begin nu toch wel te balen. Geen TV, geen internet sinds 19 Juni. Mobiel zonder onbeperkt internet gebruiken als hotspot wat me al zo'n 40 euro aan opwaarderen heeft gekost. Enig idee wanneer dat installatiepakket komt?
Hoi
Jouw pakket is nu wel echt eindelijk onderweg, morgen tussen 10:45 en 13:15 wordt deze bezorgd. Het wachten is bijna voorbij, thanks voor je uitmuntende geduld!
een knuffel geven mag nog niet, dus dan maar zo 🥳🤩🥰
Well, i got my package this morning as promissed
Pakket binnen héérlijk weer TV kijken. Bedankt voor alle acties die ondernomen zijn en alle reacties
Well, i got my package this morning as promissed
Hi
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.