Hallo @mejuffrouwj
Heb je een mail ontvangen met de track & tracé? Hij zou ook in je T-Mobile thuis account moeten staan, een link om je pakket te volgen.
Normaal hoor je die te krijgen en wat is de status daarop?
Hi,
Nee, ik kon ook de track and trace niet vinden toen ik op de link klikte die ik via sms én mail kreeg. Anders had ik die zeker gevolgd.
Ik ga nog een keer checken of ik niet iets over het hoofd heb gezien.
Helaas, er staat in dat grijze hokje alleen maar: Installatiedag. Het is zover!
Geen status, geen track & trace code.
Dan was het zeker alleen een smsje geweest met dat de verbinding voor 18:00 actief is/wordt opgeleverd.
Per mail én sms heb ik een bericht met onderstaande inhoud. Dus dat betekent blijkbaar alleen dat er nu mogelijkheid is om aan te sluiten (mits ik een installatiepakket zou hebben)?
Had iets helderder geweest als dat er in vermeld was. :)
Inhoud mail/sms:
We hebben je onlangs laten weten dat je binnenkort zelf je diensten kunt installeren. Daar is niks aan veranderd. Alleen de datum vanaf wanneer je kunt installeren, is veranderd naar 11-11-2020. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd.
Per mail én sms heb ik een bericht met onderstaande inhoud. Dus dat betekent blijkbaar alleen dat er nu mogelijkheid is om aan te sluiten (mits ik een installatiepakket zou hebben)?
Had iets helderder geweest als dat er in vermeld was. :)
Inhoud mail/sms:
We hebben je onlangs laten weten dat je binnenkort zelf je diensten kunt installeren. Daar is niks aan veranderd. Alleen de datum vanaf wanneer je kunt installeren, is veranderd naar 11-11-2020. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd.
Klopt, dit is bericht dat de verbinding wordt opgeleverd, de installatiepakket komt normaal 4 tot 7 dagen eerder maar er lijkt dus vertraging in te zitten..
Nu voel ik me wel een beetje dom.
Voor niets thuis gebleven, haha. Dank je wel voor de uitleg. Dan wacht ik nog even geduldig af en wie weet valt het uiteindelijk mee met de vertraging.