Ik heb mijn installatiepakket niet ontvangen. Op 22 november 2020 is bij Post.nl een label aangemaakt op 22 november om 21.36 uur. (informatie van Post.nl). voor de levering van mijn installatie pakket. Daarop kreeg ik een bericht met een link om de levering in de gaten te houden. Er is een track en trace code. (XXXX)
Post.nl wil wel leveren, onder voorbehoud van enige vertraging, maar Post.nl zegt het pakket nog niet te hebben ontvangen in het sorteercentrum van Post.nl. Dus ik krijg tot nu toe elke dag het bericht dat “morgen het pakket wordt geleverd”, maar T-Mobile heeft, volgens Post.nl nog steeds het pakket nog niet geleverd.
Nu zit ik er tussenin: Post.nl zegt niets te kunnen doen, zij kunnen niet leveren want er is geen pakket en de klantenservice van T-Mobile zegt niets te kunnen doen, want het pakket is volgens hen wel geleverd in het sorteercentrum. Post.nl zegt: laat T-Mobile contact met ons opnemen. Kortom, iedereen geeft iedereen de schuld en ik zit nu in een uitzichtloze situatie. Dus HELP. Het is nu al 25 november.
Over deze vervelende situatie heb ik nu al verschillende keren gebeld met èn T-Mobile klantenservice en met Post.nl. Wat moet ik nu doen…...ik weet het niet meer. Ik wil gewoon mijn installatiepakket want ik kan op 3 december aanstaande overstappen.
Mijn emailadres is XXXX
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.