Skip to main content

Ik heb 8-10 een bestelling gedaan voor een glasvezel abonnement.

10-10 kreeg ik link om een afspraak te maken met Guidion (monteur). Dat gedaan voor de 27e.

Ruim 2 weken leek me voldoende tijd om de modem/installatiepakket te ontvangen.

Helaas het bleef stil. Geen DHL bevestiging.

Bij mijn Odido bestelling staat nu laatste update: 10-10-2023 (installatiedatum bekend).

Heb het idee dat mijn bestelling nu tussen wal en schip is geraakt.

Ik heb inmiddels de afspraak moeten verzetten met Guidion. Geen idee wanneer, planning is vol.

Service is wederom onbereikbaar.

Hoi @rmvhout, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat je pakket pas op de 31e verstuurd zal worden. De lijn zal dan pas vrijkomen. Kan je de afspraak van Guidion nog verzetten? Je kunt altijd Guidion hierover opbellen via dit nummer: 020-3232766. Dan zal alles goed moeten lopen! 


Hoi Tommie,

Bedankt voor de reactie.

Dat maakt een heleboel duidelijk. Jammer dat het bij de bestelling niet is aangegeven. Had ik de afspraak bij Guidion wat later ingepland.

Afspraak is al verzet. Helaas had Guidion geen ruimte meer in hun planning. Ik moet nu dus wachten tot er ruimte komt om een afspraak te maken. Dat zal i.i.g. niet meer deze maand worden.

Wacht het af.

 


Reageer