Goedemorgen @maewolter, welkom op de Community!
Klasse dat je vertelt wat er precies gebeurd is, zo kan ik bij onze verantwoordelijke afdeling aankloppen en het pakket zo snel mogelijk jouw kant opsturen. Houd er wel alsjeblieft rekening mee dat het tot maximaal één week kan duren voordat het pakket bij jou bezorgd wordt. Dit komt enerzijds door de verwerkingstijd aan de kant van onze technische dienst (maximaal drie tot vijf dagen) en anderzijds door de levertijd die PostNL hanteert.
Houd je inbox in de gaten zodat je precies kunt zien wanneer het pakket bezorgd wordt: PostNL Track & Trace. Zodra het pakket ons distributiecentrum namelijk verlaat, ontvang je weer een Track & Trace code per e-mail zodat je te allen tijde de status van jouw pakket in de gaten kunt houden. Mocht het nou zo zijn dat de bezorging na 11 maart plaatsvindt, zorg er dan alsjeblieft voor dat je de afspraak met Guidion vóór 10 maart verzet: 088-2000 151.
Thanks voor je geduld en veel plezier met jouw abonnement straks!