Beste T-Mobile medewerkers,
Ten eerst wil ik u even over mezelf situatie vertellen, ik ben ernstig slechthorende, waardoor service bij u heel erg moeizaam moest verlopen. Gezien geen CHAT functie aanwezig en moest via telefonisch maar gezien mijn situatie is echter niet mogelijkheden. Mijn 1e taal is Gebarentaal waardoor mijn geschreven van Nederlands taal is niet zo machtig, Toch hoop ik dat via deze manier toch kunnen oplossen.
Installatie pakket nog niet ontvangen bij onze adres, er is geen berichten mee ontvangen. Dit kwam ook mede door dat mijn fout is dat dubbele e-mail adres gezien dat ik op 2 huizen beheer en ik dacht namelijk ook kunnen op 1 e-mail adres. Misschien is dit mede oorzaak, uiteindelijk is me gelukt om een account aanmaken, voor juiste huisadres. Maar helaas staat niet op de status of installatie pakket al bezorgd of iets wat hebben ontvangen. Bij andere e-mail adres zijn niets te vinden over situatie van installatie pakket verzonden via POST NL.
Installatie datum is 2 december, bezorg tijd is 4-7 werkdagen. Gezien dat ik nog maar 2 dagen tijd over hebben. Ik maak dan juist ook bezorgd over of het kunnen halen op 2 december zodat het verhuizing wel kunnen doorgaan voor de bewoner zodat ze ook kunnen internet ontvangen.
Hoe en wat kunnen ik nu doen om installatie pakket te kunnen ontvangen? Naar T-Mobile winkel (woon in Scherpenzeel, Gelderland) is de afstand ook groot, het zou fijnste als morgen kunnen bezorgd.
Ik hoop dat een van T-Mobile medeweker hier mee mij kunnen helpen en mij kunnen communiceren via 06nummer of via dit Forum. (Liefst via 06nummer gezien dat privacy inhoud moeten delen) Zoals huisadres en of tv pincode (die hebben wij al goed ontvangen en kan zien op de website zowel app.
Met vriendeljike groet,
Jochem Goudriaan