Hallo, door een unieke situatie zit ik nu in vervelende omstandigheden, hier mijn verhaal.
Ik was eerst overgestapt van Youfone glasvezel naar die van KPN, en een maand later nadat ik die had besteld had ik die zelf geïnstalleerd op de dag na installatiedatum, en hierna kwam ik erachter dat Odido een nieuw abonnement had met 4x de snelheid dan die van KPN voor een iets lager bedrag.
Ik ben dus weer overgestapt, de KPN installatie dus ook geretourneerd na die van Youfone, en nu zit ik sindsdien bij Odido, zonder internet voor al een veel te lange tijd.
Ik had hierover al gebeld op 14 Mei, dat ik echt niet kan wachten tot 10 Juni voor een monteur die overbodig is om een kabeltje van modem naar XGS-PON, en een stroomkabeltje aan te sluiten.
Ik was van het telefoongesprek onder de indruk dat het allemaal goed zal komen, de installatiepakket zou zo snel mogelijk verstuurd worden, en ik zou het zelf mogen aansluiten.
Wij zijn nu 9 dagen verder en ik heb nog niks gehoord, geen installatiepakket ontvangen, geen bevestiging dat er hier daadwerkelijk wat aan wordt gedaan.
Ik zit nu ook dicht op mijn gegevenslimiet van mijn mobiel en ga het niet redden tot het einde van deze maand.
Als ik hier verder niks over hoor dan is mijn enige keuze helaas om nogmaals over te stappen, Ziggo is hierin wel aardig makkelijk in en daar kan ik als ik zal willen al direct na het weekend een modem verwachten als ik hun installatiedatum moet geloven.