Skip to main content
Door een communicatiefout tussen Guidion en T-mobile is mijn installatiepakket niet op tijd binnen. Hierdoor kan mijn afspraak van morgen met de monteur niet doorgaan. Is er alsjeblieft een mogelijkheid dat ik het installatiepakket ergens kan ophalen, helemaal omdat ik 10 april al mijn aanvraag heb gedaan en ik nu nog steeds zonder Internet en tv zit (Dit is inmiddels dus al 5 weken).



Opsturen met een express vind ik ook prima en wil hier best voor betalen
Hi divinggirl, ik heb het meteen voor je uitgezocht en mijn collega's hebben een nieuw pakket naar je opgestuurd! Je ontvangt een Track & Trace code waarmee je zelf aan kan geven wanneer je het pakket bezorgd wilt hebben mocht je niet thuis zijn op de dag waarop het afgeleverd wordt. Je kan de afspraak met onze monteursdienst dan verzetten zodat jullie elkaar niet mislopen! Je kan Guidion bereiken via 088 - 2000 151. Laat je nog even weten of het gelukt is?

Reageer