Skip to main content

Hallo,

Uit mijn track en trace gegevens blijkt dat mijn installatiepakket retourgezonden is ivm een ‘foutief adres’. Nu klopt dat mijn adres een gebouw in aanbouw is. Er werd mij telefonisch verzekerd dat als dat het geval is, het installatiepakket naar een ophaalpunt gestuurd zou worden.

Dit is dus niet gebeurd. Er is echter al wel voor 5 november een afspraak met een monteur gemaakt. Ik ben bang dat het pakket niet op tijd hier is om die afspraak door te laten gaan. Wat is de beste actie die ik hiervoor kan ondernemen en hoe zorg ik dat het pakket alsnog op tijd bij mij geleverd wordt?

Bedankt voor de hulp!

Hallo@JesperBekking 

Heeft een T-mobile medewerker je dit verzekerd? Postnl heeft hier natuurlijk niks mee te maken en doet gewoon zijn werk, het adres is dan nog niet bekend zeker en dan gaat het niet door.

Je zou het best weer even contact opnemen met een medewerker.


Goedemiddag @JesperBekking  @Waqqas  heeft gelijk, daar kan post.nl niet veel aan doen.

Misschien kan je een afhaalpunt opgeven?

Ik zou even contact opnemen met de klantenservice Van TM-Thuis.

Vragen over T-Mobile Thuis? Bel 0800 0092 
Anders de afspraak met de monteur verzetten als je er toch nog geen gebruik van kan maken.
Succes!


Reageer