Goedemorgen!
Na mijn verhuizing heb ik de eerste factuur van jullie ontvangen. Zoals jullie op de website adverteren is het verhuizen bij T-Mobile Thuis altijd gratis. Daarom ben ik verrast dat er installatiekosten worden gerekend. Op mijn factuur is terug te zien dat de activatiekosten volledig vervallen, de installatiekosten komen voor de helft op mijn rekening. In dit geval is het verhuizen dus niet gratis, hoe zit dit? Kan dit worden verrekend met mijn volgende factuur?
Groet Frans
Bladzijde 1 / 1
Hey @frans-devries ,
Top dat we met je mee mochten verhuizen! Ik heb de installatiekosten gelijk voor je vergoed. Dit bedrag wordt komende maand (april) in mindering gebracht op je factuur.
Top dat we met je mee mochten verhuizen! Ik heb de installatiekosten gelijk voor je vergoed. Dit bedrag wordt komende maand (april) in mindering gebracht op je factuur.
Hoi @Piotr ,
Bedankt voor je reactie. Fijn dat het zo is afgehandeld!
Bedankt voor je reactie. Fijn dat het zo is afgehandeld!
Top dat we met je mee mochten verhuizen! Ik heb de installatiekosten gelijk voor je vergoed. Dit bedrag wordt komende maand (april) in mindering gebracht op je factuur.
Goedemiddag,
Ik heb precies hetzelfde als topic-starter. Ik ben onlangs verhuizd en vandaag ontdekt op de eerste factuur dat installatiekosten voor de helft worden gerekend. Kan ik ook rekenen op tegemoetkoming..?
Bedankt alvast!
paul
Hey @comrade ,
Daar kun je zeker op rekenen! Ook jij kunt de installatiekosten in april terug verwachten.
Daar kun je zeker op rekenen! Ook jij kunt de installatiekosten in april terug verwachten.
Hartelijk dank Piotr!
Hallo @Piotr
Volgens mij is het ergens nog niet helemaal goed gegaan. We hebben over de eerste 4 maanden van 2019 €137,79 betaald. De kosten van het abonnement zijn €32,50 per maand, wat op een totaal van €130 uitkomt. Volgens mij is er amper of geen sprake van overlap, de monteur is 30 januari langs geweest.
Hoe kan het dat we dan nog €7,79 teveel hebben betaald?
Groet Frans
Volgens mij is het ergens nog niet helemaal goed gegaan. We hebben over de eerste 4 maanden van 2019 €137,79 betaald. De kosten van het abonnement zijn €32,50 per maand, wat op een totaal van €130 uitkomt. Volgens mij is er amper of geen sprake van overlap, de monteur is 30 januari langs geweest.
Hoe kan het dat we dan nog €7,79 teveel hebben betaald?
Groet Frans
Hi @frans-devries , ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een overzicht van de facturen van de laatste maanden. Ik kom op een verschil van € 0,55, dit zal de dag van verhuizing zijn, voor de rest lijkt het (gelukkig) te kloppen. 🙂 Neem het even op je gemak door en als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.