Goedendag,
Ik heb zojuist de eerste factuur gehad na mijn verhuizing en hierop staan installatie en activatie kosten van mijn ‘nieuwe’ glasvezel abonnement. Waarbij de activatie kosten door korting wegvallen en op de installatiekosten 50% korting zitten. Maar dat betekent wel dat ik € 37,50 moet betalen voor de installatie van mijn internet.
Dit hebben jullie ook gedaan, dus wat dat betreft geen probleem. Dat moet ook gewoon betaald worden, natuurlijk. Maar ik heb niet de optie om dit zelf te doen en dat vind ik wel jammer. In mijn geval (nieuwbouw huis) was het letterlijk het inpluggen van de meegeleverde glasvezelkabel in de modem en het aansluiten van de router op de modem. Dat had ik makkelijk zelf binnen 1min kunnen doen. Waarom heb ik dit niet kunnen kiezen?
Daarbij een ongerelateerde vraag. Jullie zeggen dat de maximum internet snelheid op mijn adres 100mbit/s is. Andere providers (bijvoorbeeld KPN) noemt 500mbit/s, hoe komt dit?
Niet dat ik iets te klagen heb over de snelheid, overigens. Dit is meer uit interesse. :-)
Mvg,
Merijn
Ps: Ik vind het wel onhandig dat ik een vraag als dit niet gewoon kan mailen oid.