Hallo,
Ik ben onlangs verhuisd. Volgens T-Mobile zijn aan een verhuizing “geen extra kosten verbonden”. Dit wordt ook gemeld in de email “Bevestiging van je verhuizing van T-Mobile Thuis”, waar deze zinsnede letterlijk in voorkomt:
Je abonnement
Wij doen er alles aan om te zorgen dat T-Mobile Thuis op (...) beschikbaar is op je nieuwe adres. Je hebt een nieuw contract ontvangen van ons. Je nieuwe abonnement gaat in op het moment dat T-Mobile Thuis is geïnstalleerd op je nieuwe adres. Zo voorkomen we dubbele kosten. Uiteraard zijn er geen extra kosten verbonden aan de verhuizing.
Installatie nieuwe apparatuur
Je ontvangt van ons een nieuw modem. Die versturen we naar het nieuwe adres een week voordat T-Mobile Thuis beschikbaar is. Onze installatiepartner Guidion neemt dan ook contact met je op voor de installatie-afspraak. Binnen no-time kun jij op je nieuwe adres weer genieten van T-Mobile Thuis.
Op mijn meest recente factuur wordt echter toch €37,50 in rekening gebracht. (Dit is de helft van de totale installatiekosten van €75,00. Activatiekosten worden niet in rekening gebracht.) Dit is een onaangename verrassing.
Mijn vragen:
- Waarom kan ik hierover op de website niks terugvinden en is mij dit niet verteld tijdens het telefonisch doorgeven van de verhuizing?
- Kan dit bedrag a.u.b. verrekend worden?
Vriendelijke groeten,
Sanne