Beantwoord
Installatiedatum ruim verstreken, maar pakket nog niet ontvangen
De installatiedatum was 29 mei, maar ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen. Ik las op het forum dat de verzending van pakketten vertraagd is. Vorige week werd mij (toen ik zélf belde) verteld dat het pakket de 23e verstuurd is, maar dat ik pas 1 dag voor levering een track en trace code krijg. Ook kon men mij niet vertellen waar het pakket op dat moment was. Het is inmiddels 3 juni en ik heb nog niets binnen, niet eens een track en trace code. Heel vervelend want wij zijn afgelopen vrijdag (2 dagen na de beoogde installatiedatum) verhuisd en wij hebben geen wifi, televisie of vaste telefoon. Ook heb ik op geen bericht ontvangen om mij de hoogte te houden. Verwachtingsmanagement, excuses, oplossing aanbieden? Dat zijn woorden die mij te binnen schieten als ik aan t mobile denk. Ik begin spijt te krijgen van mijn overstap naar t mobile. Het leek me een goed plan: verhuizen van adres én provider. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Graag een oplossing. Bij voorkeur gisteren.
Beste antwoord door Sander
Hi @Steph1234 ,
Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.
Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
