Skip to main content
Beantwoord

Installatiedatum aangekomen, installatiepakket niet.

  • 16 July 2024
  • 6 reacties
  • 45 Bekeken

Dit lijkt een vrij veel voorkomende post hier de afgelopen drie jaar. Dit lijkt een vrij veel voorkomende post hier de afgelopen drie jaar. Geen DHL nummer, geen email, geen pakket.

Ik had meerdere e-mails van Guidion om een afspraak te maken, dus dat heb ik gedaan.

Guidion kwam maar kon niets doen. Wat een tijdverspilling voor hen.

Ik wil overstappen bij KPN, maar zit ik nog een maand vast?

 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @xinit 

Je zit op dit moment nog nergens aan vast, de 14 dagen bedenktijd gaat in nadat de ONT en router zijn geïnstalleerd door Guidion.

Ja, ik wil KPN niet, maar ik wil ook KPN niet meer betallen :D

Ik hoopte dat Odido klaar zou zijn voordat ik moet dat doen.

Reputatie 7
Badge +15

@xinit 

Zorg dat je klantnummer in je community profiel staat, een moderator kan dit vast wel voor je in orde maken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @xinit, welkom op onze Community!

Goed dat je hierover een topic gestart bent. Op dit moment hebben we een vertraging op de voorraad en kan het langer duren voordat je het pakket zal ontvangen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Zodra de voorraad weer is bijgevuld zullen we de pakketten gaan uitsturen!

Hi @xinit, welkom op onze Community!

Goed dat je hierover een topic gestart bent. Op dit moment hebben we een vertraging op de voorraad en kan het langer duren voordat je het pakket zal ontvangen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Zodra de voorraad weer is bijgevuld zullen we de pakketten gaan uitsturen!

Dat is jammer.

Het was misschien goed om te weten dat er een maand geleden geen routers waren toen ik de door Guidion aangeboden afspraak maakte. Enig idee wanneer? Deze maand? Volgende?

Reputatie 7
Badge +4

Logische opmerking @xinit! Ik ben dieper in je dossier gedoken en het lijkt ook niet helemaal goed te gaan met je lijnaanvraag. Ik heb daarom direct de technische dienst voor je ingeschakeld en ik ga ervoor zorgen dat we met een nauwer oog je dossier in de gaten gaan houden. 

Je zal snel meer van ons horen, mijn collega's en ik gaan hier voor je achteraan!

Reageer