Skip to main content
Beantwoord

installatiedatum

  • May 6, 2019
  • 5 reacties
  • 620 Bekeken

ik heb zerlf bij mijn oude provider opgezegd, Ik heb 3 juni aangegeven als opzegdatum, omdat dit de datum is van mijn nieuwe contract, maar op deze site werd aangegeven dat de installatiedatum nog niet bekend is. wat kan er nog misgaan?

Beste antwoord door Piotr

Hey @Niels van der Heide, tof dat je T-Mobile Thuis gaat nemen!😄 Ik zie dat 3 juni ook bij ons als wensdatum genoteerd staat. Zodra de installatiedatum bekend is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Per die datum kun je je pakket aansluiten en genieten van je abonnement. Geen zorgen!

5 reacties

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • May 9, 2019
Hey @Niels van der Heide, tof dat je T-Mobile Thuis gaat nemen!😄 Ik zie dat 3 juni ook bij ons als wensdatum genoteerd staat. Zodra de installatiedatum bekend is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Per die datum kun je je pakket aansluiten en genieten van je abonnement. Geen zorgen!

  • is Prince of Content
  • 23 reacties
  • May 9, 2019
Ook ik heb zelf m,n oude provider opgezegd, per 1 juni op deze datum dus geen diensten meer van hun.
Omdat 1 juni op een zaterdag valt heb ik de afspraak met de Guidionmonteur voor aansluiting T-mobile-Thuis op vrijdag 31 mei gepland . Kan dit doorgaan? Of is er dan een probleem dat de lijn nog bezet is?

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • May 13, 2019
Hey @hagees, ik zie dat de activatie van je lijn gepland staat op 31 mei. Geen enkel probleem! Alvast welkom Thuis!😄

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • May 24, 2019
Hallo Piotr,

bedankt voor je reactie. Dat was 14 dagen geleden. Ik heb ondertussen wel moeten opzeggen bij mijn oude provider. Aangezien ik nog geen reactie had gehad, heb ik toch maar 3 juni als installatiedatum aangehouden en doorgegeven naar mijn oude provider. Nu krijg ik vandaag een mail dat de verbinding pas op 7 juni wordt opgeleverd.Je mailt geen zorgen. Dat is fijn, maar hoe zit het nu?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • May 29, 2019
Hi @Niels van der Heide, we proberen altijd rond de wensdatum aan te sluiten maar hier kan 2 of 3 dagen afwijking in zitten. De daadwerkelijke aansluitdatum krijg je van te voren van ons door, in jouw geval is dit inderdaad 7 juni geworden. Vanaf 7 juni kan jij dus gebruik maken van jouw diensten!