Hi,
Sinds 15 augustus zijn er meerdere monteurs bij mij thuis langsgeweest. Uiteraard het installatie pakketje al binnen gehad en alles aangesloten maar het glasvezelbox blijft rood licht signaleren. Geen internet dus.
De monteurs die langsgekomen zijn hebben meerdere tests uitgevoerd en er is inderdaad signaal vanuit mijn woning tot de wijkcentrale, laserpennetjes en andere tests komen prima door. Maar geen internet signaal dat door komt. “Foutief patch”, zegt de ene monteur. De ander beweert een verkeerde poortnummer in administratie.
Nu al wekenlang proberen thuis te werken op zo’n unlimited internet bundeltje terwijl Odido geen status meer kan leveren; het werk is namelijk doorgeschoven naar een derde partij die het maar moet oplossen die handelt met, volgens jullie live chat, “ernstige storingen”… en wanneer dit opgelost is? Dat weet klantenservice ook niet. De een zegt ‘eind deze week’, de ander zegt ‘dit kan nog heel lang duren, meneer’. En ik blijf maar unlimited week-codes aangeboden krijgen terwijl ik met belangrijke werk gerelateerde reden jullie snelste internet wil te gebruiken…
Dus wat is dit nou, steeds? De vorige bewoner in deze woning heeft ook glasvezel gehad, dus waarom is het met Odido dan niet goed? Waarom zijn er meerdere monteurs geweest die netwerkbeheer de schuld geven en dan netwerkbeheer van wijkcentrale weer Odido de schuld geeft. En nu een of ander derde partij die lekker op hun dooiste gemakje m’n internet ooit moet uitvogelen…
En de status van werkzaamheden? Wie is die derde partij precies? Wanneer word het geregeld? Waarom is het stuk? Waar precies is het stuk?
Odido, dit is echt uiterst slechte klantenservice dat ik geen oplossingen zie en dan als het jullie niet lukt een ander bedrijf inhuren die helemaal geen front heeft naar de klant toe.
Ik hoor graag wat hier speelt.