Skip to main content
Beantwoord

installatie-proces ligt stil

• June 23, 2025
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Op maandag 16 juni kwam de monteur de apparatuur aansluiten. Voor die werkzaamheden moest hij in de wijkcentrale zijn. Helaas kreeg hij die niet geopend (KPN wijkcentrale) en maakte hij een ticket aan. Ik heb vandaag een mail gehad dat de netwerkpartner is ingeschakeld en dat die binnen 5 dagen contact opnemen. Toen ik daarover belde met Odido vertelden ze me dat men mij vandaag meerdere keren heeft gebeld, maar ik heb geen oproepen gemist. Dat klopt dus niet.

Hoe zorg ik dat dit proces weer gaat lopen want Ziggo werkt inmiddels niet meer dus ik zit zonder fatsoenlijk werkend internet.

Beste antwoord door robkds

Nou, vandaag kwam een monteur met meer talent. Nieuw kapje over het KPN glasplaatje, even naar de wijkcentrale en klaar.

Blij mee.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • June 23, 2025

Hallo ​@robkds 

Wellicht is er een verkeerde nummer bekend bij Odido? Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • June 24, 2025

In eerste instantie hebben ze het verkeerde nummer gebruikt maar daar heb ik vrijdag de 20ste al over gebeld. Dan zou dat opgelost moeten zijn. Mijn profiel op de community is verder ingevuld.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • June 24, 2025

Vanmorgen nogmaals gebeld en afspraak kunnen maken dat de Guidion monteur morgen in de wijkcentrale de glasvezel alsnog aansluit. Hopelijk lukt het. Blijkbaar moet de monteur een nummer bij KPN bellen om de deur op afstand te laten openen. 

We wachten af, hopelijk komt het morgen goed.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Nou, vandaag kwam een monteur met meer talent. Nieuw kapje over het KPN glasplaatje, even naar de wijkcentrale en klaar.

Blij mee.