Skip to main content

3 November heb ik de overstap gemaakt naar Odido internet + TV.

Er zou een mail moeten komen om een afspraak te kunnen maken voor de aansluiting maar die heb ik nooit gekregen. 

Ook zou het installatie pakket verstuurd worden maar daar heb ik ook nog niks van vernomen. 

Laatste update is 6 november dus vind het wel erg lang duren.

Ik lees op verschillende plekken hier dat een post op de community er voor zorgt dat weer schot in de zaak komt, dus hierbij mijn poging.

Kunnen jullie de bestelling doorzetten zodat ik nog thuis kan werken? :) 

 

Hi @mjharskamp, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de verzendorder vanmorgen verstuurd is naar onze logistiek. Het kan tot zes werkdagen duren voor het pakket wordt verzonden, dan duurt het ongeveen drie werkdagen voor het in huis is. Zorg ervoor dat je de afspraak met de monteur inplant als het pakket binnen is. Anders kan de monteur niks uitvoeren. Alvast veel plezier met je nieuwe aansluiting! 


Reageer