Skip to main content
Beantwoord

installatie pakket niet ontvangen door fout bij aanvraag

• September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Dag,

Ik heb net contact gehad (telefonisch) over mijn nieuwe contract door verhuizing (internet). Er is aangegeven dat door een systeem fout/error niks in gang is gezet. Ik heb zojuist wel een afspraken kunnen maken met guidion maar het instalatie pakket heb ik nog niet ontvangen. En kan de monteur dan wel iets doen? Kunnen jullie met spoed deze opsturen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Evivanbon 

De monteur kan zonder apparatuur niks doen. Wanneer komt de monteur? Je ontvangt het pakket uiterlijk 1 week van tevoren.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 2, 2025

Hallo ​@Evivanbon 

De monteur kan zonder apparatuur niks doen. Wanneer komt de monteur? Je ontvangt het pakket uiterlijk 1 week van tevoren.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 2, 2025

Vrijdag al en ik heb nog niks ontvangen

Ik heb gister/vandaag twee keer gebeld met de klantenservice, er was iets misgegaan in jullie systeem waardoor ik tot vandaag geen afspraak met guidion kon maken. En nu zie ik in de bevestigings mail dat ik nog een pakket moet ontvangen. Blijkbaar is dat ook niet optijd verstuurd. Ik moet vanaf vrijdag internet hebben, zouden jullie met spoed het installatie pakket kunnen versturen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 2, 2025

@Evivanbon 

Ik ben zelf ook een klant maar vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.