Skip to main content
Beantwoord

Installatie pakket

  • June 5, 2019
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Waarom heb ik nog geen installatie pakket ontvangen terwijl de monteur vrijdag al komt en mijn huidige provider loopt maandag af

Beste antwoord door Cristien

Goedemiddag @Ramona_1982 Welkom in het forum.

Ik heb begrepen dat "Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur is vertraagd.
TM is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen en je aan te sluiten.
Lees hier meer informatie

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden:
My T-Mobile
Groetjes!

[Edit moderator: Dit topic gaat op slot, aangezien er een algemeen topic aanwezig is]
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • June 5, 2019
Goedemiddag @Ramona_1982 Welkom in het forum.

Ik heb begrepen dat "Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur is vertraagd.
TM is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen en je aan te sluiten.
Lees hier meer informatie

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden:
My T-Mobile
Groetjes!

[Edit moderator: Dit topic gaat op slot, aangezien er een algemeen topic aanwezig is]

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • June 5, 2019
Dank je wel
Ik hoop dat het optijd geleverd wordt want ik heb mijn huidige provider zelf beƫindigd