Waarom heb ik nog geen installatie pakket ontvangen terwijl de monteur vrijdag al komt en mijn huidige provider loopt maandag af
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag @Ramona_1982 Welkom in het forum.
Ik heb begrepen dat "Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur is vertraagd.
TM is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen en je aan te sluiten.
Lees hier meer informatie
Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden:
My T-Mobile
Groetjes!
[Edit moderator: Dit topic gaat op slot, aangezien er een algemeen topic aanwezig is]
Ik heb begrepen dat "Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur is vertraagd.
TM is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen en je aan te sluiten.
Lees hier meer informatie
Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden:
My T-Mobile
Groetjes!
[Edit moderator: Dit topic gaat op slot, aangezien er een algemeen topic aanwezig is]
Dank je wel
Ik hoop dat het optijd geleverd wordt want ik heb mijn huidige provider zelf beëindigd
Ik hoop dat het optijd geleverd wordt want ik heb mijn huidige provider zelf beëindigd
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.