Skip to main content

Net is er een monteur langs geweest om er voor te zorgen om mij aan te sluiten op het T-mobile netwerk. Dit is helaas niet gelukt (PON lampje knippert), heel erg jammer om zo te beginnen. Ik vraag mij af hoe dit opgelost gaat worden, dat ik niet opeens straks zonder internet kom te zitten. 

Ik hoor het graag.

Hallo @Psycfiest 

Een monteur op zondag? Deze heeft dan zeker niet kunnen bellen met T-Mobile of alles goed staat?

Je hebt nu dus wel een signaal maar de ONT kan zich niet registreren.


Ik zie net dat het groene lampje bij internet aan staat en alles lijkt nu te werken 


Hoi @Psycfiest, fijn om te zien dat het nu toch nog hersteld is na het bezoek van de monteur! Meestal kan er op zondag geen contact gelegd worden om de network terminal (ONT/converter) te registreren - precies wat @Waqqas hierboven aangeeft. Maar gelukkig bleek dit bij jou toch nog te kunnen. Veel plezier met je verbinding! 😄