Hi! Aangezien odido niet bereikbaar is per telefoon of chat of email en poging via dit kanaal. Kortgezegd, de kpn monteur heeft geconstateerd dat er te veel demping op de lijn zit en dat dit komt door de odido installatie / apparatuur. De rekening loopt al wel. Hoe kan dit opgelost worden?
Hoi
Okay, dat klinkt goed, dank voor de reactie.
Hi Ishana, ik heb nog geen enkele reactie gehad. Wel de factuur ontvangen. Zonder vergoeding. Internet niet stabiel. Wat kan ik verwachten?
Wonderlijk dat het is gesloten. Zoals gezegd er is niets gedaan. Kpn heeft destijds na metingen aangegeven dat de ‘demping’ niet goed is en dat het probleem aan de zijde van Odido ligt (draadje of kastje moet vervangen worden). Ik wacht dus nog op contact van Odido om dit op te lossen.
Hoi
Min of meer :) geen andere kleuren in ieder geval. Maar dat was ook toen de kpn monteur langs kwam en vaststelde dat de demping niet goed is. Het internet is niet stabiel, camera ‘s vallen regelmatig weg. Dit probleem is volgens kpn alleen op te lossen met de optische kabel of kastje vervangen.
Hey
Hi Tommie, wanneer heeft KPN de lijn gerestaureerd dan? De monteur gaf mij namelijk op 14 november aan dat het niet goed was en niet hun verantwoordelijkheid, en dat niet zij maar odido dit moet oppakken. Dat was de reden waarom ik deze thread ben gestart.
De lijn is op 24-11 gerestaureerd
Ok, dan moeten we er vanuit gaan dat mijn odido contract in kan gaan per 24-11. Ik had begrepen dat dit niet op afstand kon maar fijn te horen dat dit gedaan is. Een update vanuit Odido was fijn geweest!
ik heb recentelijk nog uitval van camera uploads gehad, ik ga kijken of dit na die datum minder is geworden. Zo niet dan zal ik mijn eigen wifi systeem (De ‘managed switch’ ) uitsluiten en opnieuw testen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.