Skip to main content
Beantwoord

Installatie ISRA punt/kabel


Toon eerste reactie

28 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • 11 februari 2020

Heel graag gedaan! Bedankt voor het terugsturen van je modem.

 

Groetjes terug! :relaxed:


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 7 april 2020

Hoi @Jason, @Waqqas 

 

Het terugsturen van de apparatuur en het stopzetten van het abonnement is allemaal goed verlopen. Nu is er vorige week toch ongeveer 40 euro bij mij in rekening gebracht, terwijl ik nooit gebruik heb kunnen maken van diensten van t-mobile.

Ik heb het bedrag teruggeboekt, maar het lijkt me niet dat het daarmee afgehandeld is. Kan ik ergens bezwaar maken tegen deze kosten? Of moet ik nu afwachten op een reactie van t-mobile?

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hilde


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 8 april 2020

Hey @HSmits,

Ik ga je geruststellen, de kosten van de factuur ga je terugkrijgen. :smile:  Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de gehele factuur. Zo te zien bestaat de factuur uit twee onderdelen; uit abonnementskosten voor een gedeelte van februari en activatiekosten. Beide kosten krijg je volgende maand (mei) netjes terug gestort op je rekening. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen