Hi,
We stapten over van KPN (glasvezel) naar Odido, maar ik heb nu al mijn twijfels of dit de juiste keuze is. Afgelopen vrijdag heeft een monteur van Guidion geprobeerd Internet en TV aan te sluiten op ons glasvezelnetwerk, met name geprobeerd…
De monteur van Guidion kwam er al vrij vlot achter dat het internet niet ging werken, wellicht omdat 'het netwerk van KPN de lijn nog moet vrijgeven aan Odido’ ? Met deze tekst is de monteur weer met de noorderzon vertrokken. We kregen per mail nog wel een kopie van de werkbon van het bezoek van de monteur van Guidion waarop het volgende staat:
Modem en ont aangesloten.stb aangesloten Alle lampjes branden groen behalve wereldbol blijft rood.modem reset uitgevoerd.geen resultaat Ticket aangemaakt BO
Ik ga er vanuit de BO de backoffice is, en dat er intern het een en ander nagegaan moet worden, maar na een weekend zonder internet en tv, en twee bewoners die vooral thuiswerken, begint het nu wel verveld te worden dat we geen internet hebben. We hebben wel van Odido een voucher gekregen dat we onbeperkt mobiel internet kunnen gebruiken, maar dan moet je wel een mobiel abonnement bij Odido of Ben hebben?
Het vervelende is dat we nu helemaal niet op de hoogte worden gehouden wat de vervolg stappen zijn, hoe lang het nog kan duren voordat er weer een monteur langs komt, en wat de verwachting is dat we wel internet via ons glasvezel netwerk hebben?
Een kleine blik op deze community is dat dit wel vaker voorkomt, maar niemand hier een oplossing voor heeft, en dat het nog wel een enige tijd kan duren???