Op 21 januari een abonnement afgesloten, zou binnen paar weken geïnstalleerd worden. Nu is het eind maart en ik wacht nog steeds op aansluiting.
De informatievoorziening vanuit T-Mobile is uitermate passief: informatie op de website is in januari voor het laatst bijgewerkt, er is geen enkele actuele informatie over de status van het proces, toezeggingen vanuit de T-Mobile Helpdesk om mij te bellen/mailen/SMS’en met meer informatie worden nooit nagekomen.
T-Mobile zegt: bel maar met Open Dutch Fiber. Open Dutch Fiber zegt, bel maar met KPN of met Guidion. Waarom moet ik achter de (onder)aannemers van T-Mobile aanzitten? Is er dan niemand bij T-Mobile die de verantwoordelijkheid neemt voor dit probleem en doelgericht een oplossing gaat helpen realiseren?
Ik heb toch een contract gesloten met T-Mobile? En niet met KPN, Open Dutch Fiber, Guidion of wie er dan ook nog meer betrokken is?
Heeft iemand hier gelijksoortige ervaringen? Welke tips/trucs zijn er om dit opgelost te krijgen?