Skip to main content
Beantwoord

installatie en opleverdatum

• June 24, 2025
  • 8 reacties
  • 130 Bekeken

Goedendag, er is een opleverdatum gepland voor 11 juli dit vanwege het feit dat er een monteur nodig zou zijn om het modem in huis te installeren.

nu ben ik zelf ICTer dus dit is al wel gelukt.

nu is mijn vraag kan Odido de patch of wat ook maar nodig is niet eerder uitvoeren en dus de opleverdatum naar voren halen?

graag hoor ik of dit mogelijk is en zo niet wat daar de reden van is.

order nummer: QYU93639-O001

Beste antwoord door Waqqas

@Jeremiah_jeffrey 

Heb je een afspraak met Guidion op 11 juli? Een monteur is wel verplicht bij glasvezel ivm activeren van de lijn en de administratieve afronding achteraf. Dit kan je niet zelf doen.

Je kúnt Guidion vragen of ze eerder kunnen, het telefoonnummer is 020-3232766.

8 reacties

Order nummer QYU93639-O001

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • June 24, 2025

@Jeremiah_jeffrey 

Heb je een afspraak met Guidion op 11 juli? Een monteur is wel verplicht bij glasvezel ivm activeren van de lijn en de administratieve afronding achteraf. Dit kan je niet zelf doen.

Je kúnt Guidion vragen of ze eerder kunnen, het telefoonnummer is 020-3232766.

Gaat het op deze manier werken via een managed switch

ik heb de VLAN geprobeerd goed in te stellen.

Poort 1 komt vanuit de NOKIA ONT en gaat dan via poort 2 naar eigen router.

Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Jeremiah_jeffrey, allereerst super leuk dat je voor ons Glasvezel gekozen hebt! 😊 Ik wil het graag meteen nakijken. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

Het is nog niet opgeleverd, dit gebeurt 11 juli

Ik wil graag weten of de instellingen juist staan in mijn switch betrekking de VLAN instellingen. (Zie screenshot hierboven)