Ter vervanging van Ziggo neem ik op 11 juni via internet een t-mobile thuis pakket, zou volgens de medewerkster snel geïnstalleerd worden ongeveer 14 dagen zei deze dame
Echter guidion zit voor een maand vol weten ze niet bij t-mobile.
Dus op 7 juli eerst mogelijke afspraak met guidion, monteur komt pakt alles uit en constateert geen licht op het glas, zegt dus niets te kunnen doen. En t mobile maar roepen hij gaat NIET weg zonder dat alles werkt. PRUTSERS
Monteur gaat dus wel WEG en noteert op zijn digitale bon dat alles “completed “is .
Binnen enkele uren zou er licht op het glas zijn mooi niet dus.
Einde van de dag komt er licht op de glasvezel, maar het modem ziet dat niet.
Je kan bellen wat je wil maar het is mij duidelijk dat t mobile en guidion 100% afhankelijk zijn van kpn
KLACHTEN INDIENEN KAN JE NERGENS.
klanten”service”van zowel t mobile als guidion wijzen steeds naar elkaar moeten tickets hebben om iets te doen, verwijzen door naar kpn en die lachen je gewoon uit, zoekt het maar uit dus zit je dan ineens 5 dagen zonder internet, telefoon en tv.
Heel normaal vinden de dames van de klanten pruts afdeling, en je mag nog steeds niet boos worden.
canaal digitaal is een puinhoop maar t mobile eveneens.
Ziggo is duur maar dit lijkt nergens op wat een prutsers.