Het verhaal:
- Op maandag 15 november internet thuis abonnement aangevraagd (met wens om de monteur op 24 november langs te laten komen voor de aansluiting)
- Op vrijdag 19 november stond de bestelling nog steeds op “bestelling controleren”
- Toen gebeld met klantenservice, die hebben de bestelling gefixed en toen zou ik zo snel mogelijk internet krijgen. Er was dus daadwerkelijk iets fout aan de kant van T-Mobile, en dus niet onze schuld dat er 5 dagen niks gebeurd is..
- Toen ik een afspraak kon maken (maandag 22 november) voor de monteur kon ik pas op 2 december een afspraak maken.. Daar waren we niet zo blij mee dus toen gebeld en kan de monteur op 25 november langskomen tussen 10:00-12:00. Enfin ik dacht dat ik dan toch donderdag 25 november internet ging krijgen. In dit gesprek werd verteld dat ik al signaal kon krijgen maar ik dacht dat het wel prima was dat dit gebeurde wanneer de monteur langs zou komen.
- Vervolgens begon ik vanochtend (23 november) te twijfelen of het installatiepakket binnen zou komen voor de installatiedatum aangezien ik nog geen track and trace code van het installatiepakket had gekregen. Dus ik bel vanochtend de klantenservice om dit even te checken. Nu is het verhaal dat het wel al verstuurd is maar misschien net wel of net niet gaat lukken. Vervolgens wordt mij verteld dat ik ondanks de installatie pas 2 december daadwerkelijk internet ga krijgen (aanzetten signaal?) en er op geen enkele mogelijkheid eerder internet kan krijgen.. Verder werd eerst gezegd dat de installatie naar vrijdag kon worden verplaatst om zeker te weten dat het installatiepakket binnen is maar dit kon ineens ook niet meer en was 2 december de eerste datum dat de monteur langs kan komen. Toen maar gezegd dat we het erop gokken dat het installatiepakket er voor donderdag is en werd er snel opgehangen door de klantenservice.
Mijn vraag is hoe het nu kan dat er door een fout vanuit t-mobile we in plaats van de verwachte datum 25 november pas 2 december internet kunnen krijgen, zelfs als de monteur komende donderdag langs kan komen?