Hallo, Ik heb een vraag over de bestelling met datum 18.12.2018!!!!.
Zoals u weet, heeft Reggefiber op 16.04.2019 aangesloten.
Op zondag 21.04.2019 ontving ik een bericht van KPN Netwerk NL dat de glasvezelverbinding nu klaar is voor gebruik.
Van uw kant heeft u mij laten weten dat de verbinding op 19.04.2019 klaar zal zijn en dat de modem onmiddellijk naar mij zal worden opgestuurd.
Helaas heb ik nog steeds geen modem en heeft Gedion nog geen installatiedatum met mij afgesproken.
Helaas kan ik Gedion zelf niet bellen omdat mijn Nierderländisch niet voldoende is.
Ik vraag nogmaals om een zo snel mogelijke installatie.
Bladzijde 1 / 1
Hi @uclemens , we willen je graag aansluiten maar Reggefiber geeft aan dat ze hun werkzaamheden nog niet af kunnen sluiten. We hebben contact opgenomen met Reggefiber en zij hebben nog wat informatie van je nodig. Je kan het beste rechtstreeks contact met opnemen via 088 0063710. De informatie die ze nog van je nodig hebben is:
- Wanneer ontvang je de sleutel (of heb je deze ontvangen)?
- Wanneer worden gas, water en stroom aangesloten?
- Wat is de datum van je verhuizing?
- Wanneer ontvang je de sleutel (of heb je deze ontvangen)?
- Wanneer worden gas, water en stroom aangesloten?
- Wat is de datum van je verhuizing?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.