Hallo, we hebben in januari glasvezel besteld voor ons huis in Haarlem. De aansluiting zou in week 9 klaar zijn, maar we hebben nog steeds geen afspraak voor de installatie in ons huis. De status online zegt maart-april, dan april-mei, nu mei-juni. Wanneer kunnen we de montage verwachten? Inmiddels zijn onze overburen aangesloten en betalen we nog steeds hoge kosten buiten contract met Ziggo. Geen goede start met T-mobile :-(
Bedankt,
Andy
Hoi
Ik weet dat wij de druk zeer hoog houden op de aannemer om de opleverdatum dit keer wel te halen, ik ga voor je duimen dat het toch nog eerder lukt om jouw internetlijn actief te krijgen!
Hoi
Je kunt altijd annuleren, maar dan weet je zeker dat het niet gaat komen. Je kunt de aanvraag ook gewoon laten staan en 't.z.t. beslissen of je uiteindelijk wilt en Ziggo opzegt.
Hi
Hij bestelt ook in januari net als wij, en voor hem, en onze overbuurman, is er plek op de wijkcentrale, maar voor ons geen plaats tot oktober. :-(
Wacht eerst maar af of die buurman ook echt een werkende verbinding krijgt. Als de wijkcentrale nog niet klaar is zijn ze natuurlijk wel de huisaansluitingen aan het maken maar die zullen pas na gereedkomen van de wijkcentrale kunnen gaan werken.
Hoi
Zoals je merkt zijn we wel erg druk bezig om alles gereed te maken en ik hoop en verwacht dat de oplevering hierdoor soepel verloopt!
Ik zit ook weer een tijdje te wachten op TMobileThuis Ik vroeg me af of er een alternatief is tot aan de oplevering van het Tmobile thuis pakket. of moet ik echt nog weken zonder internet en tv zitten?.
Ik zit ook weer een tijdje te wachten op TMobileThuis Ik vroeg me af of er een alternatief is tot aan de oplevering van het Tmobile thuis pakket. of moet ik echt nog weken zonder internet en tv zitten?.
Een alternatief is gebruik maken van herroepingsrecht dat geldt tot 14 dagen na activiatie/installatie. En een provider kiezen die wel snel zijn installatie-zaakjes kan regelen
Ik zit ook weer een tijdje te wachten op TMobileThuis Ik vroeg me af of er een alternatief is tot aan de oplevering van het Tmobile thuis pakket. of moet ik echt nog weken zonder internet en tv zitten?.
Een alternatief is gebruik maken van herroepingsrecht dat geldt tot 14 dagen na activiatie/installatie. En een provider kiezen die wel snel zijn installatie-zaakjes kan regelen
Het heeft niet zoveel met de provider te maken maar met de Netbeheerdre. Jammer dat T-Mobile niet wat meer druk zet op deze netbeheerder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.