Skip to main content
In mijn T-mobile thuis account staat dat de opzeggen bij KPN op 10 juni 2019 ingaat.

Maar wanneer ik een afspraak moet

maken met de monteur voor het installeren van T-mobile TV/internet kan dit pas op zijn vroegst vanaf 27 juni 2019.

Dat is maar liefst 17 dagen later (dus 17 dagen geen internet en TV) Ik mag aannemen dat er iets niet helemaal in orde is? Heb dit in het verleden namelijk nooit meegemaakt tijdens het overstappen. Dan was het altijd of nog vóór de opzegdatum of precies op de opzegdatum geïnstalleerd..



ik hoor graag van u.



Mvg,



Levy
Hallo @LevyD



als ik het goed lees maak je gebruik van de overstapservice.

Dit betekend dat T Mobile de verbinding opzegt met een voorlopige opzegdatum.

Je huidige verbinding loopt dan automatisch door tot de dag van de overstap.
Hidden bedankt voor de reactie.

ik durf dat alleen niet zomaar aan te nemen omdat ik nergens “voorlopig” zie staan in mijn account (zie bijlage).

hopelijk kan iemand van T-Mobile dit officieel bevestigen?




Als je de afspraak maakt in de monteurs planner krijg je een nieuwe bevestiging met datum, ging bij mij petfect, om 11 uur verbinding er uit en iets over 15 uur was de monteur klaar met de glasvezel.

Reageer